03 - Postup pro výměnu, vrácení a reklamaci zboží

VRÁCENÍ nebo REKLAMACE zboží je v obchodě HRACKYzCECH.cz velice jednoduchá záležitost.

Vyberte z možností níže co potřebujete vyřešit a vyplňte v on-line formuláři vše, co po Vás budeme požadovat. Váš požadavek zaregistrujeme ihned. Vy nám pouze pošlete zpět zboží i s číslem Vašeho případu.

Zboží lze zaslat k vrácení nebo výměně ve sjednané lhůtě pouze v takovém stavu a neporučeném obalu, v jakém bylo doručeno k Vám.

Na vyzkoušení, seznámení se s produktem a případné vrácení nebo výměnu zboží máte zákonnou lhůtu 14 dní.

Důležité: K zásilce na obálku napište nebo ke zboží přibalte popis typu a číslo Vašeho případu, např. "Vratka č. 123456". Případně vytiskněte a přibalte formulář, který obdržíte e-mailem po registraci požadavku.

Pokud chcete zboží vyměnit za jiné, vraťte nám standardně zboží zpět a standardně opět objednejte nové zboží s úhradou. Za vrácená zboží Vám následně po přijetí zásilky vrátíme peníze rovněž do 14 dnů od převzetí.

Zásilky odesílejte na adresu: 

Mějte na paměti, že náklady dopravné za odeslání zboží zpět k nám (odstoupení od smlouvy) hradíte vždy vy
Náklady na dopravné v případě oprávněné reklamace jdou standardně za námi.

Zásilku nám můžete zaslat Českou poštou na naši adresu:

EBOO s.r.o.
V Zátiší 359
27362 Družec

Nebo do výdejního místa Zásilkovny (ID 14334) a PPL ParcelShop (ID KM10127362):
4XMotion, Družec, Na Návsi 30, 273 62

O dalším postupu a stavu vypořádání Vás budeme informovat.