!!!!! PŘEDVÁNOČNÍ SLEVA (-5%) NA VŠE AŽ DO 10.12.2022! PRO SLEVU ZADEJTE V OBJEDNÁVCE KÓD "VS2022" !!!!!

03 - Postup pro výměnu, vrácení a reklamaci zboží

VÝMĚNA, VRÁCENÍ nebo REKLAMACE zboží je v obchodě HRACKYzCECH.cz velice jednoduchá záležitost.

TIP: Chcete vyměnit zboží po Vánocích? Čtěte informace zde jak na to

Vyberte z možností níže co potřebujete vyřešit a vyplňte v on-line formuláři vše, co po Vás budeme požadovat. Váš požadavek zaregistrujeme ihned. Vy nám pouze pošlete zpět zboží i s číslem Vašeho případu.

Zboží lze zaslat k vrácení nebo výměně ve sjednané lhůtě pouze v takovém stavu a neporučeném obalu, v jakém bylo doručeno k Vám.

Na vyzkoušení, seznámení se s produktem a případné vrácení nebo výměnu zboží máte zákonnou lhůtu 14 dní.
Pokud jste členy Fanklubu HRACKYzCECH.cz, nebo jste si tuto službu zaplatili v objednávce, platí lhůta prodloužená dle podmínek služby nebo členství Fanklubu MS.

Pro účely výměny zadejte nejprve novou, rezervační, objednávku. Vyberte si požadované zboží pro výměnu a rezervaci. Vyberte platební metodu "Bankovním převodem (QR)". Objednávku neplaťte.
Do poznámky k objednávce uveďte "Výměna". Dále postupujte dle instrukcí níže.

Důležité: K zásilce na obálku napište nebo ke zboží přibalte popis typu a číslo Vašeho případu, např. "Výměna č. 123456". Případně vytiskněte a přibalte formulář, který obdržíte e-mailem po registraci požadavku.

Zásilky odesílejte na adresu: 

EBOO s.r.o.
V Zátiší 359
27362 Družec

O dalším postupu a stavu vypořádání Vás budeme informovat.